fredag den 27. november 2020

900 mumi og Pippi julekugler mon der kan nås at blive lidt til mit lille juletræ

 

Årets Julekugler

Som den kvikke nok har bemærket her de seneste to måneder, har jeg brugt mange af mine sene aftentimer samt weekender med at pakke alle jeres mange dejlige Mumi og Pippi julekugler.

 


For snart to måneder siden havde jeg ikke i min vildeste troet, at jeg skulle gå hen og sælge så mange julekugler på så kort tid, men jeg indrømmer gerne, at det er rart at mærke, at jeg ikke er den eneste der har denne kærlighed til Mumi og Pippi.

Jeg sidder derfor her til aften og er ved at gøre sidste status over hvilke julekugler, jeg stadig har lidt tilbage af og som jeg tænker kunne havne hos jer, hvis I kunne have interesse i det. Måske som et lille BLACK FRIDAY weekend tilbud.

Jeg håber dog ikke, jeg når at blive træt af at se på julekugler inden december er startet, for jeg har jo også lige selv et lille juletræ som skal pyntes🎄✂️🎄

De julekugler som jeg har tilbage og som I kan købe til en god pris er følgende.

Mumi på rensdyr

Mumimor og Mumifar 

Mumi og snorkfrøkenen hånd i hånd


Pippi 

Hvis du vil benytte dig af et BLACK FRIDAY tilbud, så send mig blot en mail på 
helena.engelbrecht@yahoo.dk med navn på de julekugler du ønsker.

Du kan også skrive til mig inde på min facebookside Helenas kreative verden
Du kan desuden se flere Black Friday tilbudsvarer på min Instagram
@helenasolskin og facebookside 

Sidst men ikke mindst lidt billeder med lidt stemningsbilleder bl.a. fra nogle af jeres mumijuleglæde 

Endnu engang tak for jeres støtte
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.