søndag den 29. november 2020

Årets adventskrans 2020 og et lille adventstip

 Årets adventskrans 2020 Glædelig 1. søndag i advent


Årets adventskrans 2020 

For første gang nogensinde har jeg formået at lave min/vores adventskrans. Jeg har op igennem årerne altid elsket at lave vores juledekorationer, men det har bare altid været vores kalenderlys dekorationer, som jeg har stået for.

I år skulle det så være adventskransen, jeg ville gå i kast med og eftersom, jeg er en lille rosa pige skulle stilen være i den kaliber.

Forrige mandag var min mor og jeg derfor på jagt i Plantorama efter gran, blomster, lys, kugler, kanel, kogler mm. Et mekka for alle grønne fingre og blomsterdekoratører og jeg indrømmer gerne, at det var svært ikke at købe hele butikken. 

Et lille tip når du sætter dine lys i din krans. Varm et par elefanttråde op i den ene ende med en lighter.

Varm elefanttråden så meget op, at de kan stikkes i bunden af dine lys. Sæt gerne to stk i fordelt i bunden, således skulle dit lys nemlig gerne stå robust fast i din adventskrans. 

Se evt. min lille videoguide

Jeg er blevet ret godt tilfreds med det endelige resultat og er nu klar til at blive tændt her henover december måned.
Hvordan mon din krans ser ud eller er du mere til kalenderlys måske du er til begge dele.

Glædelig 1. søndag i advent 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.