lørdag den 14. november 2020

3D krondyr i hamaperler samt Giveaway

3D kronhjort i hamaperler samt Giveaway 
Som mange af jer nok har fundet ud af, så er jeg begyndt at pynte lidt op til jul i min lejlighed, dels fordi jeg elsker jul, men også fordi jeg har en masse jule-DIY’s som jeg gerne vil nå at dele med jer henover december måned.

Årets første DIY bliver min 3D kronhjort, som jeg lavede sidste år, som bl.a. fik ærespladsen på mit klaver hele december måned og som også blev pynt på julebordet sidste år. En sød lille ide, som kan pynte alle steder hvis du spørger mig og samtidig er det et projekt, hvor alle kan være med store som små.

Jeg har valgt at give kronhjorten grålige skygger i stedet for bare at lade den være helt hvid, hvilket jeg synes giver et rigtig fedt look. 

Du kan finde både mønstre samt vejledning lige her 

GiveAway 

   
En anden lille ting der er landet på klaveret i mit lille hjem er denne fine lysestage som jeg har modtaget i gave fra @villac_nibe. En butik med super meget smukt interiør til hjemmet og nu vi går ind i julemåneden var det jo oplagt at præsentere jer for denne smukke lysestage, som man netop også kan bruge som adventstage. 

Jeg har valgt at købe 4 hvide lys hvor jeg efterfølgende har påsat små tal fra 1-4 som jeg har købt i Panduro Hobby. Jeg har selvfølgelig testet tallene og de kan sagtens brænde.

I samarbejde med  @villac_nibe har I nu mulighed for at vinde denne smukke lystestage fra @dottirnordicdesign. En smuk stage som  kan bruges både til jul og efter jul.

Du kan deltage lige her på Instagram og igen på min facebookside Helenas kreative verden.

                                                         Vinderen findes allerede på onsdag. 

                                                  Rigtig god fornøjelse og held og lykke 

           Lidt efterårsfarver skal i ikke snydes for, billederne er taget fra en solbeskinnet fredag her i           november.