fredag den 11. oktober 2019

Lille store verden, hvor i landet er du fra?

Lille store verden
Dette indlæg er delvist sponsoreret af @wood_design.dk

Lille store verden. Danmark eller nærmer betegnet lille Aarhus. Min by, smilets by.
Ja, jeg indrømmer gerne, at jeg nok aldrig flytter fra Aarhus. Jeg elsker og stortrives i Aarhus og synes den by har så meget at byde på. Lige fra vand, skov, kulturliv, butikker og ikke mindst hyggelige cafeer. Ja jeg tror altid jeg vil lukke mine øjne i Aarhus.
Mange ville nok tro, at jeg er født og opvokset i Aarhus, nu jeg taler så godt om byen, men nej mine barndomsår har jeg ude ved Skanderborg ca. 25 km fra Aarhus nærmer betegnet en lille by der hedder Veng. Et dejligt sted af vokse op som barn, især fordi alle kendte hinanden og den lille folkeskole som jeg gik de første 7 år, var så jordnær med søde og kompetente undervisere.
Som mange nok allerede har læst, i hvertfald de af jer der har fuldt med længe, så blev mine forældre ret hurtigt skilt, min far flyttede til Vejle og min mor fandt senere hen min stedfar og sammen flyttede de til Gammel Brabrand, hvor de stadig bor den dag i dag og deraf også min kærlighed til Aarhus.

Hvad med dig, hvor mon du er fra og hvor mon dit hjerte skulle placeres, hvis du selv måtte bestemme din yndlings by, fødeby eller …….?

Vi må jo ikke glemme fine Bornholm
På de nedenstående billeder vil du kunne se lidt af de tegninger jeg har lavet igennem tiden til nogle af jer med hjertet i netop jeres by, men også nogle billede jeg har lavet med det land, som I har et særligt forhold til. eks som nedenstående.


Lidt forskellige verdenskort, er det også med tiden blevet til.


Afhængig af klokken ⏱

Ja, jeg indrømmer gerne at jeg sommetider godt kan være lidt for afhængig af klokken og derfor synes jeg også det er rart at have vægure hængende i mit hjem. Som jeg tidligere har nævnt, elsker jeg at bo i Aarhus og stortrives her og er derfor ret stolt og glad for at bo i netop smilets by. 

Da jeg spottede dette ur hos wood_design.dk var jeg ikke et sekund i tvivl om, at det ville pynte hjemme hos mig, især fordi der rent faktisk også er indgraveret et lille hjerte i Aarhus.
Det fede ved netop disse ure er nemlig, at man helt selv kan bestemme hvor man vil have placeret sit hjerte og som I jo nok kan regne ud, skulle mit hjerte være i Aarhus.


Nu er det store spørgsmål så bare om det skal hænge i stuen eller i køkkenet. 

Hvad synes I?
Her hænger det i køkkenet 
Hvis du er lige så vild med dette ur som jeg, så vil jeg anbefale at tjekke wood_design.dk side ud og lige nu tilbyder de faktisk at give jer 15 % på alle jeres ordre blot i bruger koden OKT15

Her kan I se det hænger i min stue


Jeg sætter forresten mit gamle Skovens konge ur til salg, så hvis du tænker det skal bo hos dig, så send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk




VINDEREN AF DET FINE SMYKKE FRA @NORDBYTHOMSEN blev...…

Vinderen af det smukke fine smykke fra @nordbythomsen blev pastoranni, som deltog på min instagram.
 KÆMPE stort tillykke til dig, hvis du sender mig en mail med den tekst du ønsker på kæden, så får jeg straks sendt det videre til Mette.
Til alle jer andre fortvivl ikke der kommer en ny giveaway snarest 













































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.