onsdag den 2. oktober 2019

Taknemmelig - Vinderen af min højtaler

Taknemmelig
Siden jeg postede disse muleposer i tirsdags med min Støt brysterne tegning indrømmer jeg gerne, at I har taget dem med storm.
Jeg lavede en rundspørgsel både på Instagram og min facebookside hvor jeg spurgte ind til, hvilken farve I bedst kunne lide. Langt hovedparten svarede sort og hvis jeg selv skal sige det, er det også den jeg bedst kan lide.

I har dog samtidig været ret så begejstret for muleposerne og allerede nu er der flere af jer, der har spurgt om, det er muligt at få fingrene i dem.

Svaret er ja, I skal blot sende mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller skrive på min facebookside Helenas kreative verden om hvilken farve du ønsker samt antal.
Derudover har jeg også fået lavet et par enkelte krus, som I også kan bestille, hvis det kunne have interesse.
Efteråret er skudt godt og grundigt igang hvilket også kan mærkes, når jeg cykler afsted om morgenen på arbejde. jeg har derfor tilladt mig selv, at købe en ny efterårsjakke i rosa.
Jeg har aldrig før ejet en rosa jakke, men jeg elsker den farve, så ja hvorfor ikke.
En gang skal jo være den første.
De dejlige efterårsæbler er også ved at være klar til at skulle spises og allerede nu laver vi både æbletærte og æblekompot i cafeen. Der er nu ikke noget bedre end de danske frugter.

Min seneste lille efterårsmus nedfaldet på papir midt i alle efterårsbladene.








Sidst men ikke mindst VINDEREN af min højtaler Giveaway i samarbejde med mobilcovers.dk blev ……..



Kæmpe stort tillykke til Susan_h_jensen som vil lytte til musik med sin familie.

Susan hvis du vil sende mig en mail med dine oplysninger, så jeg fluks kan få sendt dig en højtaler.







Susan deltog iøvrogt på min instagram profil @helenasolskin med kommentar nr. 19



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.