mandag den 14. oktober 2019

Sammen knækker vi cancer


Knækcancer 

Så sætter jeg endnu engang dette års indsamling igang til fordel for knækcancer. Jeg håber I vil hjælpe mig med, at sætte fokus på dette emne ikke mindst bakke op om om denne barske sygdom, så vi sammen kan få knækket cancer. For mig betyder kræft en del fordi jeg selv har haf det inde på livet i forbindelse med min stedfars søn, som desværre mistede sin søn til kræft, det er derfor et særligt vigtigt emne for mig at sætte fokus på.

Måske du også selv har været ramt eller har haft det i familien?

I år vil der være:


Plakater i str. A5, A4 og A3
Bodyer fra str 56-92 i farverne hvid, sort, rosa, lyseblå og mørkeblå med lange eller korte ærmer.
Muleposer i farverne Blå, rød, sort, hvid, lilla og armygrøn valgfrit design ud fra alle mine tegninger du ser nederst i dette indlæg.
Krus med valgfrit design

Udvalg af forskellige bodyer i str 56-92


Muleposer
Plakater som kan bestilles i str. A5, A4 og A3










Krus med valgfrit design udfra alle mine tegninger ovenover











Priser ligger fra 75-330 kr alt afhængig af om du vælger postkort, krus, bodyer eller plakater

For bestilling send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med beskrivelse af ønsket produkt samt motiv og str.

Sammen knækker vi cancer























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.