tirsdag den 4. juni 2019

Nav Scandinavia - Nyt nordisk dansk interiør firma

Nyt nordisk design-interiør-firma
Nav-Scandinavia
Som nogle af jer måske allerede har spottet via en af mine tidligere stories på Instagram, så har jeg fået den fornemme ære af, at være blevet udvalgt som ambassadør for et helt nyt Nordisk interiør firma Nav Scandinavia.
Det der særligt kendetegner netop Nav Scandinavia´s produkter er, 
at de alle er blevet inspireret af en ”Nav’er”/farende svend, som rejste rundt med sit fag for at dygtiggøre sig indenfor sit felt, samt lære nye kulturer. På den måde har alle Nav Scandinavias produkter et lille twist /noget der skiller sig ud fra andre interiør produkter, hvilket man i særdeleshed også kan spotte i deres Wonderful Dragonfly, som er den første smukke skulptur, jeg har fået lov til at vise jer herinde.
Det der særligt er kendetegnet ved Wonderful Dragonfly er, at den er inspireret af et indonesisk trælegetøj, men samtidig har et enkelt skandinavisk udtryk. Det kan bl.a. ses med de tre forskellige  guldsmede som balancerer elegant på en tynd træping, der bl.a. er med til at give en skøn ro, harmoni og forårsstemning i rummet.

På min instagram @helenasolskin har jeg forsøgt at lave en lille video hvori, du netop kan se, hvordan de små dragonfly bevæger sig elegant på de små træspyd.
Som den glade tegner jeg er, kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med lige at tegne en lille guldsmed, som nu også har fået ærespladsen på min billedvæg i stuen.

WONDERFUL DRAGONFLY GIVEAWAY 
Jeg har fået den fornnemme ære af at en af mine søde læsere kan vinde en ligende smuk unika Wonderful Dragonfly til dit hjem.

Det eneste du blot skal gøre er:
🌸 Skrive en sød lille hilsen her på siden om, hvad der i dine øjne giver ro for dig.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden, Instagram profil @helenasolskin og @helenasolskin_shopping.

Jo flere steder du deltager, desto større er chancerne for du vinder.

Konkurrencen slutter 19. juni
 
Vinderen af min seneste giveaway på et unika armbånd eller et sæt æreringe fra LaufMundt er.....
@c.boutrup - Camilla Boutrup
 
Kæmpe stort tillykke til dig, hvis du vil sende mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en direcht besked på min instagram, så du kan modtage dit valgfrie smykke.

For god ordens skyld er dette indlæg delvist sponsoreret af LaufMundt og Navscandinavia men ord, billeder, meninger og holdnimnger er uden tvivl mine egne.
 
Rigtig god pinse til jer når I kommer dertil.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.