søndag den 9. juni 2019

Mindekort til festlige anledninger

Mindekort 
For et par uger siden fik jeg en forespørgsel fra en kunde som spurgte om, jeg ikke kunne lave nogle mindekort til hendes søns barnedåb der skal afholdes i næste weekend. Meningen med kortene havde hun tænkt skulle være som en slags mindekort til sønnen fra selve dåbsdagen. 
Ideen med kortene er, at alle gæsterne skal skrive på mindekortet, herefter samles kortene ind og puttes i en sød lille æske, som barnet så senere hen kan tage frem og læse tilbage på, når han er gammel nok. 
På den måde vil han altid kunne se. hvem der har været med til at fejre ham på denne store dag. 
 
Det tog mig ikke mange overvejelser om, at sige ja til denne opgave og resultatet, som I også kan se nedenunder, synes jeg selv blev meget sødt.
 
 
Ideen har jeg derfor valgt at videreføre til babyshower, studenterfesten, fødselsdage, bryllupper og mon ikke også der kommer en til næste år til konfirmanderne.
 
For bestilling af Mindekort
Mindekortene kan bestilles i A5 str. trykt fysisk til 20 kr pr stk ved køb af 20
15 kr pr stk. ved køb af 20 eller derover.
 
Du kan også vælge at købe dem som selv-ud-print sendt til din mail som pdf fil til 250 kr.
 
For bestilling
Send mig en mail med titel på det mindekort du ønsker samt antal eller om det skal være selv-ud-print.
Du kan også aflægge din bestilling på min facebookside Helenas kreative verden ved at sende mig en besked derinde.
Ønsker du en særlig sætning der skal stå på kortet, kan dette sagtens ændres, noter det blot ved din bestilling.
 
Instagram: @helenasolskin
 
Mindekort til barnedåb
Mindekort til bryllup Kæresteparret med hjerteballon
 
Mindekort til bryllup Det nygifte par under kærlighedens træ
 
Mindekort til bryllup Det kyssende par på bænken
Mindekort til babyshower Når to bliver til tre
Mindekort til studenten Pige
Mindekort til studenten Den klassiske hue
 
Jeg laver også mine fingerprintsplakater som også er meget populære til festlige anledninger og disse kan selvfølgelig også bestilles på samme måde som mindekortene.
 


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.