torsdag den 25. oktober 2018

Nyt bogstav til min lille serie af ABC-bogstavsplakater - Hvad mon han kom til at hedde?





Hold nu op I er simpelthen for vilde. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at så mange fantastiske navneforslag ville komme fra jer til min seneste ABC navneplakat.
Ikke mindst at se den store opbakning der er til hele serien. Ja, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at få samlet dem allesammen til en stor ABC-plakat.
.
Over 200 navneforslag både på min facebookside Helenas kreative verden og Instagram @helenasolskin og der var vidst en hel del stemning for, at han skulle hedde Theodor, hvilket jeg også synes passede perfekt til ham.
.
I var dog flere der synes, at han skulle hedde Theodor og for at det skal gå rimelig til i forhold til konkurrencen, har jeg valgt, at den første som kom med dette navneforslag skulle blive vinderen.
.
Sååååå stort tillykke til Marie Hay Sørensen, som kommenterede på min facebookside.
.
Hvis du sender mig en mail, så du kan få din premie.

Allerede nu kan I se, at han er blevet anvendt til en lille navne/dåbsplakat her til en lille Theo.


Husk som altid, at alle mine ABC- bogstaver kan kombineres på kryds og tværs. Se evt dette indlæg for eksempler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.