søndag den 14. oktober 2018

ABC børnemotiver - Nyt bogstav til samlingen



Som mange af jer måske allerede har fuldt med i både på Instagram @helenasolskin og min facebookside Helenas kreative verden, så har jeg jo sat mig et mål for år 2018.
 Egentlig har jeg sat mig mange små mål for år 2018, men tænker ikke jeg vil nævne dem alle i dette indlæg.

Selvom jeg har super travl for tiden både på arbejdet med den kommende perleworkshop i vente her på onsdag, der er iøvrigt stadig få pladser tilbage, hvis du gerne vil være med til en hyggelig perleaften i cafeen. Så får jeg alligevel tegnet lidt ved siden af og som et af mine mål her for år 2018 var det bl.a. at få tegnet hele alfabetet med børnemotiver.

Jeg er snart i mål men mangler stadig at få tilføjes et par stykker endnu. Det hele skal selvfølgelig ende ud i en stor alfabet plakat.

A for Aksel

B for Bertram


C for Costa


D for Dicte


E for Elvira


F for Finley


G for Gabriella


H for Hector


I for Iben


J for Julia


K for Konrad


L for Lilje


M for Merle


N for Nynne


O for Ofelia


P for Pierre


Q for Quintess


R for Rasmus




S for Smilla



Flere af jer har spurgt ind til, om det er muligt at kombinere dem således, at lille Bertram eks. bliver sammensat med et P eller omvendt og selvfølgelig er dette muligt, se blot nedenfor.





Derudover kan der selvfølgelig også blive tilført barnets navn, dato for fødslen, væg,  længde eller anden personlig tekst på. Se evt nedenstående.





Sidst men ikke mindst er det nu også muligt, at få mine plakater hvor selve bogstaverne bliver lavet i farver.




Nå nu til dagens nye bogstav, som det hele faktisk har handlet om.
Det har uden tvivl været den dejligste sommer i år, hvor det må siges, at der nok er blevet spist mange is ved de danske strande og kyster.
.
Derfor skulle mit næste lille motiv i min samling af ABC børneillustrationer selvfølgelig også være en sød lille dreng med en af sommerens lækre is.🍡
.
Nu er det store spørgsmål så bare, hvad skal min kommende lille dreng mon hedde.
Kan du mon regne ud, hvilket bogstav jeg er kommet til og har du evt. et unikt navn du synes vil passe godt til ham?



Ved bestilling kan jeg kontaktes via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en privat besked på min facebookside Helenas kreative verden.

Du kan desuden se, hvordan jeg har kombineret tidligere bestillinger lige her