mandag den 22. oktober 2018

Krympeplast-workshop - Kom og lav dine egne julegaver

Krympeplast Workshop 



Efteråret er over os og det er atter blevet  tid til at finde de kreative syslerier frem og ikke mindst tiden hvor julegaverne også skal laves.
Både børn og voksne er velkomne når vi laver julegaver af krympeplast i vores hyggelige Museumscafé.

Jeg sørger for krympeplast, farver og diverse materialer samt mulighed for kyndig råd og vejledning af mig.

Jeg vil desuden også tage et udvalg af mine egne mønstre med. Så du har mulighed for at lave nogle fine øreringe, magneter eller nøgleringe til din bedstemor, oldemor eller blot bare julegaven til veninden som har alt. 

Du er selvfølgelig også meget velkommen til selv at tage nogle mønstre med.

Fortvivl ikke, alle kan være med, unge som gamle, store som små, det eneste du skal kunne er, at klippe med en saks samt tegne med en blyant.

 Så tag din ven, veninde, bedstemor, bedstefar, søn eller datter med i hånden til en rigtig hyggelig aften i Museumscaféen onsdag d. 14. November fra 17-19 på Kvindemuseet.

HUSK TILMELDNING ER NØDVENDIGT, DA DER ER BEGRÆNSET ANTAL PLADSER.

Du kan læse mere lige her og se hvordan du tilmelder dig.

Her er et lille indblik i nogle af de mønstre, jeg tager med på workshoppen.

Håber vi ses til endnu en hyggelig aften på Kvindemusset.

Tilmelding lige her











For mere info samt tilmelding på Kvindemuseets facebookside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.