søndag den 4. november 2018

Datoer for de kommende Jule-Kreaworksop


Tiden går altså bare alt alt for hurtigt, ja tænk der kun er under 1 måned til vi går ind i december måned.

Jeg har I år valgt, at starte i god tid med de hjemmelavede julegaver så jeg ikke behøver at blive stresset i sidste øjeblik. 

Som mange af jer måske allerede har læst med på Instagram og på min facebookside, så åbner jeg op for endnu en kreaworkshop d. 14. november på mit arbejde på Kvindemuseet her i Aarhus, hvor vi netop skal lave julegaver og lege med krympeplast. 

Kender du ikke til materialet krympeplast, så er det et materiale, hvor både store og små kam være med og der er så mange fine anvendelses muligheder for at lave brugbare julegaver.
Eks. magneter til køleskabet, nøgleringe og fine øreringe. 
.
Jeg er gået igang med at forberede diverse skabeloner og vil bl.a. tage nogle af nedenstående mønstre med. 










Vi sørger for krympeplast, farver og diverse materialer samt mulighed for kyndig råd og vejledning af undertegnede.
Og du er selvfølgelig også meget velkommen til selv at tage nogle mønstre med.
.
Alle kan være med, unge som gamle.
 Så tag din ven, veninde, bedstemor, bedstefar, søn eller datter med i hånden til en rigtig hyggelig aften i Museumscaféen onsdag d. 14. November fra 17-19 på Kvindemuseet  🍃🍂🍃
Tilmelding nødvendig, da der er begrænset antal pladser.
Læs mere og se hvordan du tilmelder dig lige her


Flere af jer har spurgt ind til om, jeg laver et jule-fugle-fletteworkshop igen i år, ligesom jeg lavede sidste år. 
Svaret er JA det gør jeg d. 12. december og du kan allerede nu tilmelde dig workshoppen lige her . Ligesom de andre workshop er der begrænset antal pladser og det er først til mølle.

Jeg glæder mig til at julehygge med jer på i museumscafeen på Kvindemusset.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.