torsdag den 18. oktober 2018

Perleworkshop - En fantastisk dejlig aften, hvor der blev perlet for alle pengene


Sidder netop og ser billeder igennem fra gårsdagens perleworkshop, en super vellykket og ikke mindst hyggelig aften, hvor der blev perlet for alle pengene.

Både store som små, unge som gamle, mænd som kvinder var med og hvor var det bare skønt at se, alle de fine perleplader, de fik lavet.
.
Kan man være rig på lykke over at kunne sprede et kreativt budskab, JA i hvertfald hvis du spørger mig.

Men samtidig skal man også huske på, at det ikke er resultatet, det handler om i sidste ende, men derimod det fællesskab man har om det, at lave noget sammen.

Tænker jeg lige vil dele lidt billeder fra workshoppen og er du nysgerrig på, at læse om de kommende workshop, så læs med nederst i dette indlæg.












Flere har allerede spurgt til, om der kommer flere af sådanne workshop, især fordi alle pladserne blev rippet væk.
Jeg kan så allerede nu afsløre at, jeg laver en krympeplastworkshop, hvor du bl.a. kan komme og lave dine egne øreringe, nøgleringe eller magneter d. 14. november. Derudover endnu en perleworkshop til de af jer der måtte gå forgæves i går d. 28. november og sidst men ikke mindst en juleflette workshop, hvor du kan komme og flette dit helt eget jule-fugle-flettehjerte d. 12. december.

Så sæt allerede kryds i kalenderen, da der er begrænset med pladser.
.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.