søndag den 23. september 2018

Perleworkshop i efterårsferien - Skal du med?

Efteråret er over os og det er derfor blevet tid til at finde de kreative syslerier frem, både børn og voksne er velkomne når vi laver perleplader i vores hyggelige museumscafe på Kvindemusset her i Aarhus.

Vi sørger for perler, perleplader, strygejern hamaperlerne samt mulighed for kyndig råd og vejledning af mig.
Jeg vil desuden også tage et udvalg af mønstre med. Bl.a. sommerfugle, kopper, aber, julekugler, vintergækker mm. 
Du er selvfølgelig også meget velkommen til selv at tage nogle mønstre med.  

Alle kan være med, unge som gamle.
 Så tag din ven, veninde, bedstemor, bedstefar, søn eller datter med i hånden til en rigtig hyggelig aften i Museumscaféen onsdag d. 16. oktober fra 17-19

Der vil desuden være mulighed for at købe lækker kage, kaffe, kakao boller, grøntsagsuppe mm. i Museumscaféen. 

Pris inkl. materialer 65,- studerende 55,- 

Tilmelding skal ske på kontakt@kvindemuseet.dk og betales inden d. 15. oktober

Det er desuden først til mølle med pladser, da der er begrænset antal.

Bestilte billetter kan hentes i Museets entre eller betales til

kontonr 7110 0001524388

Husk at skrive dit navn og perleplade i meddelelsesfeltet.

Se evt mere på min instagram Story lige her hvor du kan se et lille glimt af, hvad du kan kaste dig i krig med.

Jeg glæder mig til at perle med jer 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.