tirsdag den 11. september 2018

Dåbsgaver til min lille niece

Som nogle af jer måske, måske ikke har spottet, ja så vil skæbnen den, at jeg for blot 5 1/2 måned siden blev faster igen til en lille skøn niece. En smuk lille pige, som skal have et fint lille navn her på søndag og hun skal derfor begaves med personlige gaver fra fasterens hånd.

Min bror og svigerinde ønsker ikke, at der skal billeder af deres børn på nettet, hvilket jeg har min fulde forståelse for og det er også derfor, at der ingen billeder er af både min store niece Sofie på snart 2 år og lille Emilie. Jeg har som sagt fuldt ud respekt for deres beslutning og selvom der er mange af jer især fra instagram som har spurgt ind til, om de ikke må se et lille glimt af de fine piger, så respekterer jeg fuld ud deres beslutninger.

I skal dog ikke snydes for de fine gaver jeg har fået lavet til Emilie til hendes store dag på søndag.

Hun skulle selvfølgelig have en personlig dåbstavle med navn, fødselsdato, vægt og længde.


 En personliggjort body med det samme billede som også er på hendes dåbstavle. Bodyen er lavet af økologisk bomuldsstof og allerede nu har jeg fået mange forespørgsler på, om I også kan bestille liende til jeres kommende dåb eller jeres venindes dåb eller navngivningsfest.

Du kan læse og se andre design og hvordan du bestiller lige her



Derudover har hun fået en personlig fugleuro, som jeg tænker hun kan have hængende over sin seng.





Jeg håber, især Emilie bliver glad for alle gaverne ikke mindst forældrene og at vi alle får en dejlig dag på søndag.

Følg mig også på min @helenasolskin og min Facebookside Helenas kreative verden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.