søndag den 26. august 2018

BEST FRIEND - Unika bodystockings


BEST FRIEND


For snart et år siden fik jeg en helt særlig bestilling fra en sød kunde, der efterspurgte til, om jeg kunne lave to stk. bodystocking hvorpå der henholdvis på den ene stod BEST og den anden FRIEND. Da kunden og hendes veninde begge fik to døtre på næsten samme tid.
.
Jeg har slet ikke fået vist jer resultatet af bodyerne, men nu er det da vidst på sin tide, da Sia og Emilia, de to piger, om ganske kort tid fylder et år.

Jeg elsker virkelig at få sådanne lidt anderledes og udfordrende opgaver ikke mindst at se, når I efterfølgende sender mig jeres køb i aktion,  ja så smelter det altså mit hjerte.

Flere af jer har allerede spurgt indtil, hvordan I kan bestille disse unika bodyer.

Stort set næsten alle mine tegninger, tjek enten under #helenasolskintegninger på Instagram eller søg herinde under "Mine tegninger"  Her kan du se mange af de billeder jeg efterhånden har lavet.

Når du har valgt ønsket motiv sender du mig blot en mail eller en besked enten på Facebook
 Helenas kreative verden eller på mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk.

 Jeg kan stort set lave næsten alle str. og laver også gerne t-shirt, krus muleposer mm. 

Priserne ligger fra 199,- og op efter og kan også laves i forskellige farvedesigns 



 Her kan du se nogle af mine tidligere bodyer, som jeg har lavet til folk.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.