tirsdag den 18. september 2018

Nyt vægur til stuen

Som nogle af jer måske så på min story i går på min instagramprofil @helenasolskin, så har jeg erhvervet mig et nyt stort vægur til min ene stuevæg.
 Jeg har altid været vild med store vægure, især fordi jeg som oftest gerne vil vide, hvad klokken er her og nu.

Da jeg så det her fine vægur med tal af valnødtræ fra Minifabrikkenså var jeg ikke et sekund i tvivl om, at det ville passe perfekt ind i min stue.
.
Jeg var list spændt på, om det ville være svært at sætte op på væggen, men med i pakken var den fineste vejledning med forklaring på, hvordan man skulle sætte uret op og for de nysgerrige kan du se, hvordan jeg har været i gang ved at tjekke denne story på Instagram. 

Hvis jeg selv må sige det, er jeg pænt tilfreds og allerede dagen efter nyder jeg, at kunne se hvad klokken er, blot jeg vender mit hoved.

Jeg har tidligere fået fine produkter af Minifabrikken.nu heriblandt det fine træbogstaver med teksten KAFFE BAR, som hænger så fint ude i mit køkken.








Dette indlæg er delvist sponsoreret af Minifabrikken men mine meninger og holdninger er mine egne.

.
Er du til store vægure i dit hjem og kunne I være friske på en GIVEAWAY?


Så følg med over på min Instagram @helenasolskin og Facebookside Helenas kreative verden mon ik` der meget snart vil komme en GIVEAWAY

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.