tirsdag den 22. maj 2018

Studentertid - Studenterplakater



Inden vi ser os om knækker de fine studenter jo ud og jeg er derfor så småt begyndt at få bestillinger på mine studenterplakater.

Jeg blev selv student for 9 år siden og husker tydeligt den dag jeg kom ud af døren hvor min dejlige mor, far og søskende stod for at overrække mig min studenterhue.🎓

Jeg er ikke bleg for at indrømme, at det var tre hårde år, hvor stræben efter top karakter desværre fyldte en del og med en sygdom der til tider styrede endnu mere end hvad godt var, havde mine omgivelser ikke turde tro på, at jeg kunne gennemføre det. Men jeg har altid sagt, at jeg kan, hvad jeg vil og det var derfor også med glædestårer, at min mor overrakte mig huen, da jeg i 2009 kom ud af døren fra min sidste eksamen. En dag som jeg aldrig vil glemme.

Hvilket år blev du student og hvad farve var din hue?

For bestilling af studenterplakater

Mine studenterplakater kan allerede nu bestilles med eller uden navn eller anden personlig tekst.

Du vælger selv farven på huen om det skal være STX, HTX, HF eller måske bare en hvid neutral, så kan den stort set laves ligesom du ønsker.

Bestilling sker enten via mail:
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en besked på min facebookside Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin 
.




Den klassiske hue til dreng

Den klassiske hue til pige

Fingerprintstræ til studenterpige


Fingerprintstræ til studenterdreng



Memories















3 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.