fredag den 25. maj 2018

Sommer Giveaway

Sommer Giveaway for børn og kreative sjæle.

Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg elsker at dykke ned i det kreative univers. Alt ligefra tegning, syning, smykker, strik, maling, filt, mosaik, perlerier, keramik mm. Ja der er stort set ikke det, som jeg ikke har prøvet at begive mig i kast med.

Jeg har derfor været så heldig i samarbejdet med den skønne kreative webshop Rito.dk fået lov til at udlove et gavekort på hele 500 kr. hvor en heldig følger kan få lov til at boltre jer og slippe jeres kreative hænder løs. 

Er du ikke så kreativ selv, kan du også få undertegnede. Altså mig, til at lave noget helt unikt og særligt til dig.

Alt du skal gøre for at deltage er:
Gå ind på min facebookside Helenas kreative verden lige her og deltag eller
gå ind på min instagramprofil @helenasolskin lige her og deltag.

Du kan optimere dine vinderchancer ved at deltage begge steder.

Konkurrencen slutter d 1. juni.
Held og lykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.