søndag den 10. juni 2018

Surprisefest i sommerens tegn


I går var jeg til surprise fødselsdagsfest for min bonussøsters 32 års fødselsdag. En fest som jeg nok vil se tilbage på i mange mange år, hvilket jeg også tror min søster Karoline vil. Hun blev hyldet og fejret ja ikke mindst overrasket af ikke mindre end 60 mennesker, som havde valgt at overraske hende på denne smukke sommerdag. Det var en fest hendes mand havde arrangeret og der var virkelig kræset for detaljerne. Alt lige fra mad, til fri bar med bartendere, til hyggelig atmosfære dans og grin til de sene aftentimer.

Som flere af jer sikkert har set på min Instagram @helenasolskin, så nævnte jeg, at jeg ikke er den største taler, men jeg følte alligevel for at lave et eller andet for hende, især fordi hun er en søster som har betydet rigtig meget igennem de sidste par år.

Jeg valgte derfor at holde en lille tale for hende hvori der indgik denne mindes-fødselsdagsplakat med hendes navn og fødselsdags år på.

Meningen var selvfølgelig ligesom alle mine andre fingerprintsplakater, at gæsterne ude i mælkebøttens krone skulle sætte deres fingeraftryk på plakaten, så hun ligesom kunne se hvem der havde været med til at fejre hende på denne store dag. Du kan se en video af palakten i aktion på min instagram lige her

Plakaten og ikke mindst talen vakte heldigvis i rigtig god jord og vi havde en fornøjelig aften med alt hvad dertil hører.

Plakaten er en oplagt gaveide til en given festlig lejlighed eks. til den kommende fødselsdagsfest, surpriseparty, studenten, til babyshower mm.

Den kan bestilles både i A4, A3 og A2 str.
Bestillingen sker enten via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk eller via personlig besked på facebook Helenas kreative verden.

Du kan desuden se andre af mine fingerprintsplakater lige her




De søde fødselar  



 Der var drinks både til de store og små.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.