torsdag den 13. november 2014

Så er der dømt leopard tasker

Så har jeg været på den igen med leopard-tasker, denne gang bare i stof i stedet for papir, som jeg viste jer i dette indlæg. Jeg faldt pladask for stoffet til sidste kreatræf som Jonna og Nanna arrangerede her i oktober.  Sødeste Julia som jeg har mødt op til flere gange til forskellige træf havde dette lækre leopardstof med, som hun gerne ville sælge, så der måtte jeg jo straks slå til. Det er dog først nu, at jeg har fået klippet og syet i det, da tiden simpelthen ikke har været der, men til gengæld er jeg også blevet super tilfreds med dem alle tre.
 
De måler alle ca. 20 x 14 cm og er quiltet og foret ligesom alle mine andre makeuppunge/tasker. Forskellen ved hver enkelt taske er pinpinbåndet i toppen, hvor jeg har valgt henholdsvis hvid, sort og kobber. Kan specilet godt lide dem med kobber, men det er nok fordi, jeg elsker alt med kobber lige fortiden.
 







Ønsker jer alle en dejlig weekend, når I når der til.





1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.