onsdag den 2. oktober 2013

Hallo Blogland, hvor bliver Jeres søde små kommentarer af?

 
Hallo kære læsere, som mange af jer også har skrevet om de sidste par dage, så mangler vi altså en del respons på vores indlæg. Jeg synes personligt, det er utrolig ærgerlig, at folk ikke lige bruger to min. på lige at ligge en lille hilsen på ens indlæg, når nu man trods alt har brugt tid på at skrive og for mit vedkommende også at redigere billeder. Jeg siger ikke dette som en løftet pegefinger, for jeg ved skam godt, at vi har meget at se til i en travl hverdag, hvor der både skal laves mad, handles ind, hentes børn, lave lektier mm. Men det er også blot en reminder om, at jeg altså virkelig værdsætter Jeres søde små hilsner på mine indlæg.
Et like er da okay en gang imellem, men kommunikation er nu en gang sjovest, når den går mere end en vej. Det er nu rarest at skrive et indlæg, når man får kommentarer på det, og det er bestemt også sjovest at lægge en kommentar på et indlæg, hvis man så også får respons på den, enten fra mig eller andre læsere.
 
Jeg ved at bl.a. Marthe, Ulla og Line har skrevet et indlæg i netop denne debat, der meget fint beskriver mange af de samme holdninger, jeg selv har gjort mig i noget tid efterhånden. Som blogger er det altså lidt kedeligt at blogge, hvis man føler man ikke får noget igen.
Ikke for at skulle spille hellig, for jeg har da også selv en travl hverdag, men jeg forsøger alligevel at få kommenteret på andre indlæg, fordi jeg ved hvor meget det betyder at få en lille hilsen, når nu man har brugt tid på det.
Jeg ved samtidig også godt, at der er en del som har problemer med at kommentere fra deres Ipads, hvilket jeg ikke helt kan forstå. Jeg læser stort set alle blogs fra min Ipads, og jeg har ingen problemer med at ligge kommentarer fra den.
 
Så søde læsere, husk nu at kommentere og være aktivt deltagende i blogland, det gør det hele lidt sjovere.

16 kommentarer:

  1. Fint indlæg - jeg har også set lignende andre steder og det er fint med en opsang. Det har i hvert fald fået mig til at kommentere lidt mere de seneste dage. Jeg tror - som mange andre også har været inde på - at problematikken ligger i at kommentere fra smartphones, som fryser inden, man er færdig med at skrive...

    Du er selv super god til at lægge kommentarer - i hvert fald over hos mig, så tak for det :-)

    Og et lille tip, hvis du eller andre vil kommentere fra smartphones. Skriv din kommentar ind i dine noter på telefonen - kopier og sæt den ind i kommentarfeltet i indlægget, du vil kommentere. Det virker :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak Camilla for din søde kommentar. Tror generelt bare at der lige skal en lille reminder her i blogland om, hvorvidt vores dejlige kommentarer på hinandens blogge virkelig betyder noget, når nu man har brugt tid på at lave indlæg.

    Du er nu altid sød til at ligge en lille hilsen, men forstår skam også godt, at det kan være besværgtlig for dem som læser fra sin iPhone. Det gør jeg i hvertfald ikke, jeg gør det som sagt kun fra min iPad og har ingen problemer fra den.

    SvarSlet
  3. Det har du så evigt ret i :) Ikke blot er det hyggeligt at læse folks kommentarer, det er jo også en god pointer for, hvad folk godt vil have mere eller mindre af.
    Så thumbs up for din lille pointer :)

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor har du evigt ret i at det er så dejligt at få en kommentar, men ihhh hvor er jeg bare en af dem der ikke får det gjordt, da jeg oftest læser på min smartphone og har problemer med at kommentere fra den :-( Skal så meget have løst det problem.... Glæder mig til vi ses på lørdag.

    SvarSlet
  5. Tror generelt problemet ligger i, at mange åbenbart læser blogindlæggene fra deres smartphones, hvilket der åbenbart er en del problemer med at ligge kommentarer fra. Jeg ser som sagt ikke dette problem fra min iPad, derfor vil jeg da også varmt anbefale en iPad ;-)

    Glæder mig også til at se dig på lørdag :-)

    SvarSlet
  6. Et hej fra mig :)

    SvarSlet
  7. Pernille hvad tænker du lige præcis med app? Er det i forhold til bloglovin eller ???

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare når du skriver du ingen bøvl har med at lægge kommentarer. Så ville jeg da gerne vide hvilken app du bruger :)

      Slet
  8. Når ja selvfølgelig, jamen jeg bruger såmendt bare bloglovin og ligger kommentarer derfra, når jeg læser blogs. Kan du da ikke det?

    SvarSlet
  9. Kære Helena
    Jamen JA, jeg har også fulgt "debatten" -eller ja, alle er jo egentlig enige. Rart nok.
    Og jeg vil simpelthen give dig en varmt skulderklap med ros på -Du har nemlig altid været SUPER god til at kommentere -selv i stille perioder og det er fedt.
    Jeg har lavet mig et oktober-forsæt. At blive bedre til det selv -for nøej det betyder meget.

    Jeg spørger også som Pernille-Hvad du bruger....?! Når jeg åbner i Bloglovin, så kan jeg ikke kommentere, men skal åbne bloggen for sig selv i min browser...
    Vi kan lige kigge på det lørdag!
    Iiiiih, 2 dage og SÅ skal der hygges:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  10. Fin opfordring som jeg netop også har læst et andet sted. Jeg ville selv gerne have nogle flere kommentarer, og prøver også selv at være god til det, men jeg vil da prøve at blive endnu bedre. Og så vil jeg lige sige tak for de fine øreringe jeg modtog i går :)

    SvarSlet
  11. Selv tak majbrit, håber du kunne lide dem.

    SvarSlet
  12. Hvor var det dejligt at få at vide jonna, at du har lagt mærke til at jeg har været god til at kommentere herinde i blogland, det er rart at nogle har lagt mærke til det. Jeg kan umiddelbart ikke lige forstå hvorfor I ikke kan kommentere, når i læser blogs fra bloglovin, men vi kan jo lige se på det lørdag. Glæder mig til at se dig.

    SvarSlet
  13. Jeg bliver også altid så glad for kommentarer på min blog - smil til verden, og den smiler til dig, ikke? :-)

    SvarSlet
  14. Du er så sød Krokodullen, og du ved denne hilsen var ikke ment til dig, du er jo altid så sød til at kommentere hos mig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.