tirsdag den 11. november 2014

Godt og blandet om mit arbejde, mine tegninger nu som musemåtter og reminder på Give away

Man bliver jo nødt til at bruge sine fordele, når nu jeg er så heldig at arbejde på et grafisk trykforlag. Ik` nok med, at det er nogle utrolig søde arbejdskollegaer, som jeg arbejder sammen med , så nyder jeg virkelig at stå op hver morgen til et arbejde, som giver mening for mig og jeg samtidig føler, at jeg kan være den jeg er, uden at nogle ser ned på min sygdom, men ser Helena, som den hun nu er og ikke som Helena med anoreksi.
 
Den anden dag på arbejdet skulle vi trykke nogle musemåtter til et firma og så var det, at en af mine arbejdskollegaer fik den ide, at jeg da kunne få trykt nogle af mine egne tegninger over på musemåtter. Ide blev til virkelighed og efter et par dage havde jeg fået lavet mine første musemåtter. Jeg fik lavet 6 styk med de samme motiver som mine stoftryk, som jeg fortalte om i dette indlæg.
Jeg overvejer kraftigt, at få lavet flere hvis der er efterspørgsler på dem. De er jo oplagte til en fin lille julegave eller måske mandelgave til årets julefrokoster.
 
Allerede nu har jeg i hvertfald i tankerne, at nogle af mine familiemedlemmer skal have en af dem i julegave. Bare rolig, de læser ikke med her på bloggen:-)
 
Hvis du er interesseret i en af dem, så kan du bare sende mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk så finder vi ud  af noget.
 







Har du for resten huske at deltage i min Give Away, jeg finder jo en vinder om mindre end 9 dage

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den diamant!! Men også de andre.. Hvad tænker du at prisen skal være?
    Rigtig god onsdag..
    Mia CA

    SvarSlet
  2. Hej mia kan du sende mig en mail så finder vi ud af det

    SvarSlet
  3. Totalt genial ide....... De er super flotte og du er totalt dygtig på dit felt..... Bliv endelig ved sådan.....

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.