torsdag den 31. juli 2014

Min samling af ugletegninger-UGLESPAM

Siden jeg fik min store interesse for at tegne, har ugler altid været et af de dyr, som har fascineret mig. Jeg ved faktisk ikke helt hvad, det er der gør, at det lige er ugler, som fanger mig. Måske det skyldes, at man kan lave så mange forskellige mønstre inde i fjerdragten, som gør det udfordrende at tegne de her zentangle-mønster.
 
Her den anden dag kom jeg lige til at se alle mine tegninger igennem og kom derfor til at opdage, at der var et hav af ugletegninger, som jeg slet ikke har nået at få vist frem herinde på bloggen.
Derfor får i nu et "mindre" lille ugleindlæg med alle mine ugletegninger igennem de sidste år :-)
 





















3 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er der mange! De er fine :-)

    SvarSlet
  2. Wauw, sikke da en skøn skøn samling :-) Jeg synes virkelig også uglen er et ret fascinerende dyr,
    Kh Jonna

    SvarSlet
  3. Mange tak Trine og Jonna, og ja Jonna du har ret i, at uglen er et meget smukt dyr.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.