torsdag den 9. januar 2014

Ørestikkers af træ med et touch af kobber

For noget tid siden faldt jeg over disse fine små træ dots eller hvad man nu lige kalder dem, på en af mine yndlingssider Ebay. Da jeg så dem, tænkte jeg med det samme, at det kunne se fedt ud som små ørestikkers, hvor jeg forinden ville dekorere dem med diverse små mønstre.
Da jeg er vild med kobber, skulle den første produktion selvfølgelig være med forskellige kobbereffekter. På et af parrene, det midterste i venstre side, har jeg også leget lidt med krakeleringsmaling, ligesom jeg gjorde, da jeg lavede disse træhalskæder. Jeg kan godt lide det lidt gammeldags look krakeleringseffekten giver og samtidig får man jo også  mulighed for at kombinere to farver ind i hinanden. Jeg har heldigvis en del dots tilbage, så jeg påtænker da at skulle producere lidt i andre farver.
Hvilke farver synes I?
 
 
 
 


 
 






5 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.