fredag den 10. januar 2014

Ferm Living spring 2014

Jeg er ikke bleg for at fortælle, at jeg er vild med Ferm Livings nye forårs kollektion, både hvad det angår deres tekstiler, interiør og accessoirers. Oftest er det også i deres kataloger, at jeg bliver inspireret til nye ideer til egne kreationer, bl.a. kan nævnes nogle af mine puder og denne serveringsbakke, som jeg lavede for nogle år siden. Der hersker vidst heller ingen tvivl om, at kobber har været den helt store dille i år 2013, men den kommer vidst til at gå igen her i år 2014 både i form af bakker, servietholdere, lamper og vaser.
Netop nu har Ferm Living lige udgivet deres nye forårskatalog og jeg må ærligt erkende, at jeg er vild med den.
Jeg har fundet lidt billeder fra kollektionen 2014, som helt sikkert bliver nogle af mine ønsker til min fødselsdag her i februar.
 
Er du også vildt med Ferm Living?
 






Ale billederne er lånt fra Ferm Livings hjemmeside.

I ønskes alle en rigtig god weekend.









2 kommentarer:

  1. Det er nogle fede grafiske mønstre, der er i deres ting - i hvert fald dem, du her har vist frem. Efter hvad jeg har set mig frem til her på bloggen, så ser det også ud til lige at være dig :-)
    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er uden tvivl min stil, men det har du jo fundet ud af.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.