søndag den 7. juli 2013

Endnu en fantastisk weekend lakker mod enden

Det har virkelig været en dejlig weekend, måske det skyldes vejret :-)
Selvfølgelig har vejret da en kæmpe betydning, i hvertfald for mit vedkommende. Jeg bliver nemlig altid i meget bedre humør, når solen skinner fra morgen til aften.
 
Weekenden startede allerede fredag eftermiddag, hvor jeg nemlig var så heldig at få fri allerede kl. 15.00, fordi jeg havde arbejdet over de sidste par dage. Min veninde og jeg tog derfor ned til Århus havn for at se The Tall Ships Race. Det var virkelig en spændende oplevelser, især at se de smukke træskibe, og vi var også så heldige, at få lov til at gå ombord på en af skibene uden at skulle betale. Der var virkelig en flot udsigt ind over Århus havn og ikke mindst synet af alle skibene ligge til kejs, var bare et syn for øjet. Senere på eftermiddagen var der optog med alle de sejlende.
Det var en fornøjelse at se alle de forskellige kulturer repræsentere deres land via sang, musik og påklædning. Især skotterne var ret underholdene, de havde både kitler på og spillede sækkepibe, hvorimod tyskerne skrålede en slagersang, hvilket ikke ligefrem lød  så kønt.
 
Om lørdagen var jeg til min venindes studentergilde, som heldigvis blev holdt udenfor i telt med lækker mad, gode drinks, fantastisk vejr og ikke mindst dejlige mennesker, så hvad me`r kunne man lige ønske sig.
I gave havde jeg givet min veninde en af mine grafiske søhesttegninger monteret i en sort ramme, og den blev hun heldigvis bare rigtig glad for. Der var også rigtig mange af gæsterne, som kommenterede på billedet og var enormt imponeret af mit arbejde med alle de små detaljer, så det var nu dejligt, at blive bekræftet på noget af ens arbejde, som man har lagt flere timer i.
 
Vil egentlig blot ønske Jer alle en dejlig uge og så tror jeg bare, at jeg vil lade billederne tale for sig selv.
Rigtig god søndag aften.
 











Min sommertunika skulle selvfølgelig iføres i dagens anledning med mine hjemmedesignede smykker.

Den stolte studine og jeg.
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.