fredag den 5. oktober 2012

Vis mig din vindueskarm

Lige nu kører by.bak en fantastisk ide, hvor man kan vise sin vindueskarm. Det er en rigtig fin måde at blive inspireret til, at vise ens vindueskarm. Jeg vil da helt sikkert opfordre jer til at leje med, og hvis I ikke allerede har set mit bud derinde, så vil jeg da også lige vise jer dem her.
Alt hvad I ser, er selvfølgelig ting jeg selv har lavet på nær de søde små ugler.


 
Hvor var det bare dejligt at få afleveret min eksamensopgave, men nu venter så bare den mundtlige del, og resultatet, puha jeg gruer for det, så er det godt, at der er noget der heder EFTERÅRSFERIE bagefter, det bliver så tiltrængt.
Midt i alt det her eksamenshalløj, så har jeg lige fået tildelt min sidste praktikplads, som jeg skal starte på her til februar. Og jeg har været så heldig, at få en af mine ønsker opfyldt, nemlig Læssøesgade SFO. Jeg har tidligere været i praktik i en 0. klasse og på en special institution for unge med fysisk og psykiske handicaps, så jeg jeg kunne mærke, at jeg havde brug for at prøve noget lidt andet. Det der også var en af mine prioteter var beliggenheden. Læssøesgade skole ligger nemlig lige skråt overfor hvor jeg bor, så det bliver jo simpelthen så dejlig let, at skulle komme til og fra arbejde. Ihhhhhhh jeg glæder mig, og forhåbentlig kan jeg glæde de små børn med lidt af mine kreative sider, hvem ved:-)
 
Rigtig god weekend allesammen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.