lørdag den 28. januar 2012

2 dage tilbage før det endelige farvel til far

Min kære far fra hans unge dage.

Så blev det lørdag og der er nu kun 2 dage tilbage til begravelsen, og til at jeg sådan rigtig skal sige farvel til min kæreste far.
Trods de sorgmodige dage, har jeg alligevel fået dagene til at gå med diverse kreative sysler og ikke mindst café besøg med veninder og min allerkæreste Mutti. Ja og ikke nok med det, så fik jeg faktisk også taget mig sammen til at komme til frisør, så jeg kunne se bare nogenlunde ud til begravelsen. Så efter en hyggelig cafe-date i dag med min dejlige veninde Natascha, tog jeg til min sædvanlige frisør inde i Bruuns Galleri, hvor jeg både blev klippet og farvet rødhåret, så det var ærlig talt rigtig dejligt lige at blive frisket lidt op, efter disse hårde dage. Desuden var det også super dejligt at være sammen med Natascha igen. Hun er sådan en dejlig veninde, som er så sød og forstående, så det gav mig lige endnu et håb og mod på fremtiden, som i disse dage ellers har set meget sorte ud.

Natascha og jeg fra i sommers, hvor vi var til Fed Fredags koncert i Tivoli Friheden.

For at få tankerne lidt væk fra alt det sørgmodige, har jeg været rigtig kreativ. Det har hjulpet mig rigtig meget, og det er derfor bl.a. blevet til disse vægure, som er lavet af pap og papmache, for til sidst at blive dekoreret med maling og forskellige dekorationer. Er egentlig blevet veldig godt tilfreds med resultaterne.





Derudover fik jeg også lige syet disse fine toiletrulleholdere, som nu så fint pynter på toilettet.






  Jeg nåede også lige i en af mine yndlingsbutikker Søstrene Grene. Jeg formår altid at købe et eller andet med hjem, og denne gang var da heller ikke en undtagelse. Disse fine orkideer står nu så fint på min kommode i min gang.


I ønskes alle en fortsat god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.