torsdag den 27. august 2020

Mumi kollektion billeder fra jer samt vinderen af min seneste giveaway

Er du en lille Mumifan

Jeg indrømmer gerne at mit lille Mumihjerte smiler til mig, når jeg ser på disse billeder. Billeder i igennem de sidste tre måneder har sendt til mig. 
Ja havde ikke på nogen måder troet at så mange havde samme mumi-kærlighed som jeg og jeg må nok også bare konstatere, at jeg fortsætter med at forhandle Mumivarer. 

Selvom det kræver rigtig mange timers arbejde med pakning, bestilling fra Finland, mere kontorarbejde med moms der bl.a. skal registreres, så brænder jeg for det og særligt når I så også vælger at dele noget af jeres køb med mig her på mine profiler både igennem Instagram @helenasolskin og facebook Helenas kreative verden , så skal det ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker det her. 

Inden længe kommer julekollektionen og I kan allerede nu godt begynde at glæde jer. 
Jeg tror egentlig bare, at jeg vil lade billederne tale for sig selv og har du spørgsmå til priser størrelse mm. Så send mig endelig en mail eller besked på Instagram eller facebook, så vender jeg .

                                                       I kan desuden se flere varer lige her







Min helt egen Mumitatto, man er vel en rigtig mumifan.


















Vinderen af min seneste giveAway på et gavekort til Ericka.dk blev...….

Send mig en mail med det samme  Heidi,så jeg kan få premien sendt til dig