onsdag den 29. april 2020

Make your own rainbow - Vinderen af Boliglover Giveaway

Make your own little Rainbow
Denne regnbue tegnede min bonusniece Naya og jeg forrige weekend en dag hvor solen skinnede fra morgen til aften

Corona den kære Virus har efterhånden snart stået på i to måneder og jeg indrømmer gerne, at det har været en tid for mig med mange blandede følelser. Godt nok mere tid til at være kreativ, finde mig selv, mit indre selv, min indre styrke men også tid til at få vendt mit eget liv på godt og ondt.

Jeg indrømmer gerne, at det for de fleste dage har været ret hårde rent psykisk at komme igennem, dels fordi jeg jo er et meget socialt anlagt menneske, men også at mærke en følelse af, at  man egentlig godt kan føle sig lidt ensom på trods af at man har rigtig mange venner i dagligdagen.
Jeg har selvfølgelig fået gået mange lange ture med et par veninder på afstand og også set min nærmeste familie, men jeg har manglet min faste dagligdag ikke mindst mit arbejde og mine kollegaer. Jeg skal gerne være den første til at nævne, at det ikke har været en nem tid at være og agere i for mig, men også ekstra hårdt fordi jeg jo samtidig stadig kæmper med mine mange dybe tanker og nu 20 års langvarige kamp.

Jeg har heldigvis haft min kære mor som uden tvivl forstår at holde mit mod og min kampgejst oppe. Derudover har jeg også mødt en rigtig god kammerat, som uden tvivl formår at se mig, se mig som den Helena, jeg engang er, hørt på mine tanker og følelser ikke mindst en jeg har GRINT og oplevet lidt af naturens mange smukke steder med her i Danmark i denne coronaramte-tid.


Som mange af jer sikkert også har set via instagram, så har jeg fundet stort glæde ved at tegne og male disse regnbueplakater og siden jeg lavede dette indlæg med mine MAL SELV plakater til fri afbenyttelse er det blev set af over 1000 personer og delt i efterhånden rigtig mange daginstitutioner, hvilket jeg er lidt stolt af.

Jeg har de seneste uger fået tilført lidt flere af samme stil, hvor jeg både har anvendt mine Lyre akvarel farveblyanter og mine farvekridt fra babycircle.dk
Denne enhjørning er kommet i fint selskab med min regnbuefod og håndaftryk i perler, som du også finder en DIY på lige her
Det nyforelskede par
Forenden af regnbuen opstår kærligheden
Lille Sofia Himmelblå i regnbuens skær
Min regnbue i hamaperler som du finder mønstre på lige her
Enhjørningeansigtet finder du også som Mal selv plakat
I Danamrk er jeg født 
Du store hvide verden


Vinderen af den fine velour puff fra Boliglover.dk


Sidst men ikke mindst skal jeg selvfølgelig have offentliggjort vinderen af min seneste giveaway på den fine puff fra boliglover.dk, som du kunne deltage i på både instagram og facebook
Og vinderen af puffen blev...……..


Stort tillykke til Surdejsdronningen, hvis du sender mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med din adresse samt ønske for farve, så sender jeg den fluks afsted til dig.

Til alle jer andre tortvivl ikke, der er snart en ny på vej







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.