onsdag den 11. september 2019

Når den lille silt melder sig - Anret med lækkert stel samt Giveaway

Når den lille sult melder sig

Dette indlæg er lavet i samarbede med chefsworld.dk


Jeg indrømmer gerne at jeg er mega dårlig til at få spist nok i løbet af dagen, især efter en lang men også mega travl dag på jobbet ikke mindst også på hjemmefronten med min lille kreative business. 

En ting jeg dog altid tager mig tid til, når jeg kommer hjem er, at anrette lidt lækkert frugt på et lækkert fad, da det oftest for mig så er nemmere at få ned, når det er anrette smukt og lækkert. Ja kald mig bare mærkelig, men det tager sig bare bedre i min mund, når ligger pænt og indbydende.

For et par uger siden modtog jeg de lækreste tallerkner og krus fra @chefsworld.dk en unika serie fra aida som jeg simpelthen blev forelsket i fra første øjekast, især fordi det kan mikses og matches med meget af mit andet porcelæn, som jeg har i mit hjem.

Det der særligt kendetegner sig fra Aida-serien er, at den formår at kombinerer den unikke 70'er-nostaligi med det moderne twist i robust design og derfor er kvaliteten i top og du får samtidig et stel som passer både på sofabordet, spisebordet og i køkkenet. Med andre ord sagt 3 i 1 stellet. Med i serien er der også nogle rigtig lækre te/kaffekrus som er så behagelige at holde om, at man næsten ikke kan slippe dem igen.

Serien kan desuden  fås i andre lækre farver, se det store udvalg hos @chefsworld.dk.

Hvad med jer, er I gode til at få nok at spise i løbet af dagen og har I evt. nogle gode råd til, når den lille silt melder sig i løbet af dagen?


GIVEAWAY på lækkert stel til din næste middag

.

I samarbejde med @chefsworld.dk har jeg fået den fornemme ære af, at en af jer kan vinde en komplet serie bestående af 4 middagstallerkner og 4 krus til din næste middag.

For at være med skal du blot:

Kommenter her på dette indlæg, hvem du vil invitere på din næste middag.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at tjekke min @instagram @helenasolskin eller Facebookside helenas kreative verden

hvor den også er at finde begge steder.

Jeg finder en vinder 23. september


Den heldige vinder af denne uges lækre taske-giveaway i samarbejde med Geppels Legetøg blev ……


Stort tillykke til dig kære Liseeybye, hvis du sender mig en mail på
helena.engelbrecht@yahoo.dk med den taske du ønsker, så får jeg straks sendt din taske afsted til din kære niece.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.