mandag den 2. september 2019

Design din egen personlige Mindebog og vinderen af min giveaway

Mindebog til den store barnedåb eller navngivningsfest
Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg elsker at lave jeres helt personlige bestillinger både hvad det angår mine plakater, men i særdeleshed også mit seneste tiltag med at lave jeres personlige Mindebøger for den store dag. På det seneste er det blevet til en Minde/dåbsbog til lille Silas dåb der om ganske kort tid netop skal døbes.

Moderen til Silas havde dog en forespørgsel på, om det kunne være en mulighed, at hun kunne få bogens sider udfyldt med mindekort, som hver gæst kunne udfylde.
Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at sige ja til denne opgave især fordi, hvis du spørger mig, at det var en ret sød ide.
Vi fik sammen tilpasset nogle fine spørgsmål til mindekortene, som efterfølgende blev tryk på lækkert kvalitetspapir en side til hver gæst som skulle i bogen.

Forsiden bestemte Silas mor selv ud fra alle mine navne- og dåbsplakater, som du bl.a. kan se lige her.

Str på Bogen den kom til at måle A5 str. og der blev plads til ca 80-100 sider i bogen.
Omslaget bestod af en smuk hvid spiralring hvorpå for- og bagside blev lavet af et spirantglas folie, så man bedre kunne se selve forsiden.

For bestilling:

Ønsker du også at bestille en Mindebog til dit barn på den store dag.
Så send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk  med det motiv du ønsker til forsiden, kig evt. lige her for inspiration, samt den tekst  du ønsker skal stå som mindetekst/spørgsmål hvis du også ønsker der skal være mindekort i.


Alle bøgerne kan selvfølgelig laves til en hver lejlighed. Eks bryllup, konfirmation, dåb, fødselsdage eller kobberbryllup.
Tjek evt. de andre mindekort, jeg også har lavet lige her.




I skal da ikke snydes for gårsdagens lille navneplakat til min grandfætter Thure, som jeg havde den dejlige ære af, at skulle servere til hans barnedåb her i søndadgs.
En dejlig smuk dag i familiensskær med fine sange og taler for lille Thure, som nu også har fået sig sin helt personlige navneplakat.
Derudover fik han også Rosa Parkers børnebog "Små mennesker, store drømme" helt klart også en børnebog jeg vil anbefale.
Alle tingene faldt heldigvis i god jord, så det var bare rigtig dejligt. 


Det er jo blevet d. 2. september og dermed også tid til at afsløre vinderen af den fine sommer/efterårskjole jeg lavede i sidste uge i samarbejde med @astridfrank.dk
Den heldige vinder blev...……..





Stort tillykke til dig LOUISEBRAENDEKILDE, hvis du vil sende mig en mail med dine oplysninger, så får jeg sendt den afsted til dig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.