søndag den 25. august 2019

Når man er faster til to små niecer - vinderen af min taske giveaway

Når niecerne skal med i køkkenet
 
Dette indlæg er delvist sponsoreret af matchitall.dk og Geppelslegetoj.
 
Når man nu engang er faster med stort F til to små guldklumper indrømmer jeg gerne, at jeg elsker at lege med dem, måske er det min undskyldning for også at være barn igen.
Nu kan jeg desværre ikke selv få børn, så derfor nyder jeg virkelig, især efter at niecerne er blevet bare en lille smugle større, at forkæle dem med ting, som de kan have gavn af i lidt flere år end bare et.
 Sofie bliver snart 3 og Emilie er 1,5 år så de begynder efterhånden at forstå ret meget begge to. Især Sofie den store synes det er så hyggeligt at være med i køkkenet, når der skal laves med og da jeg spottede denne fine trægrill fra Geppels Legetøj var jeg ikke et sekund i tvivl om at det måtte og skulle de bare have. 
MaMaMeMo Grillen som de også kalder får du her mulighed for mange timers leg og hyggeligt samvær med familien samlet  i køkkenet. Derudover følger der lækkert legemad og grillredskaber.
Legemadet er klar til at lege med med det samme, det eneste der skal samles med få skruer er selve grillen, hvilket jeg synes er en fordel, hvis man ikke lige er den største handymand.
MaMaMeMo grillen kan være med til at udfolde evnerne til at lege rollelege, som netop fremmer fantasi og evner til at kommunikere og fortælle historier.
Det er netop også igennem rolleleg børn lære de basale sociale færdigheder som kommunikation, samarbejde og samspil.
Det fine ved netop denne skønne legegrill er, at det for det første ikke fylder ret meget og derudover er det lavet i træ, hvilket jeg synes er en fordel, da man hurtigt kan få puttet for meget plastic legetøj ind på sådan et børneværelse. Desuden medfølger der 12 dele (træmad mm. som du også kan se på billedet)
Grillen har allerede nu fået den rette plads på pigernes værelse og jeg var ikke et sekund i tvivl om, at den vakte stor glæde, da jeg kom med den forrige søndag.
Værd at vide om Geppels Legetøj. Det har eksisteret siden 1933 og kun skiftet ejer én gang.
Geppels Legetøj formår at mixe nostalgi og nyt – lange troværdige traditioner med atmosfære og hygge, men de er selvfølgelig også med på alt det nye legetøj. Du kan tjekke deres hjemmeside ud lige her og link til selve grillen er lige her
 
GIVEAWAY
Klar parat skolestart🎒
Jeg husker tydeligt som barn den dag, det endelig blev min tur til at skulle udvælge min skoletaske til min første skolestart. Det var virkelig et svært valg dengang, men mener at kunne erindre at efter mange overvejelser det blev en lyserød JEVA med tilhørende gymnastiktaske og penalhus.
Nu er vi jo kommet godt igang med det nye skoleår og måske har dit barn derfor netop brug for en ny skoletaske eller din venindes barn eller barnebarn eller måske oldebarn står og mangler en ny taske.

I den anledning har jeg fået den dejlige ære af at en af jer må vinde en valgfri taske fra Geppels Legetøj og jeg kan godt love jer for der er mange designs at vælge imellem
 
For at deltage skal du blot:
Skriv blot en sød lille skolestarts-hilsen herinde
 
 Vinderen bliver offentliggjort d. 6. september her på bloggen. 
 
Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside
 
Held og lykke
Så kan jeg vidst ikke udskyde dette indlæg længere med at finde vinderen af min taske-Giveaway i samarbejde med matchitall.dk. Endnu engang har I været super mange som har deltaget, men den heldige vinder blev...……
STORT TILLYKKE TIL KARINAHARG
Hvis du sender mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med den taske du ønsker, så får jeg straks sendt den afsted til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.