fredag den 8. februar 2019

Vinderen af min Ur-Giveaway og lidt kærlighed til valentinsdag

Først og fremmest af hjertet tak til alle jer der endnu engang har deltaget i min giveaway, det er netop alle jeres søde kommentar og hilsner på mine profiler der netop gør det fedt at lave disse konkurrencer. 


Den heldige vinder i denne omgang blev ………………….Tjek billedet nederst i dette indlæg.


Har du forresten set min valentins-Giveaway jeg lige nu har kørende på min facebookside Helenas kreative verden, her har du b.la. mulighed for at vinde en kærlighedsplakat til den du elsker








Alle mine Valentins-plakater kan selvfølgelig bestilles med eller uden personlig citat.
Send mig blot en mail med nr. på den du ønsker.

Valentine 1


Valentine 2


Valentine 3


Valentine 4


Valentine 5


Vinderen af denne måneds Giveaway er:

Samantha der både har deltaget på min facebookside Helenas kreative verden og instagramprofil. 

Stort tillykke til dig Samantha, hvis du vil sende mig en besked eller mail, så vi kan få afsendt din gave. 

Og til alle jer andre, fortvivl ikke der er snart endnu en vinter-giveaway på vej til jer. 

Hold øje. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.