søndag den 10. februar 2019

Så kan mine fusser godt holdes varme resten af vinteren - Fødselsdags vinter-GIVEAWAY



Jeg indrømmer gerne, at jeg er en af de personer som altid fryser mine tæer især her om vinteren. 
.
Det er derfor vigtigt for mig at have nogle varme sko/støvler som kan lune mine fødder her i vinterkulden. Helt tilfældig faldt jeg over den fine hjemmeside Mydreams og disse lækre bamsesko og tænkte straks, at de måtte være perfekte til min lille smalle fod. 
Jeg var lidt spændt på, om der nu ville være varmt foer helt nede langs selve ens fod. Det oplever jeg nemlig desværre ofte, at der ikke er ved disse bamsestøvler. Men til mit store held var de lige så bløde og lækre som på billedet.


Støvlerne har allerede haft sin debut i vinterkulden og de er også godkendt og jeg tænkte derfor i den anledning, at I skulle forkæles her i vinterkulden.


Jeg har i samarbejde med Mydreams.dk fået den fine ære af at en af mine skønne følgere kan vinde et ligende sæt bamsestøvler i valgfri størrelse eller valgfrit produkt fra Mydreams hjemmeside.




Det eneste du skal gøre for at deltage er: 

Læg en sød lille fødselsdagshilsen her på min side, mon du kan huske hvornår jeg har fødselsdag.. 

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min Instagramprofil eller facebookside hvor konkurrencen også er at finde 

Vinderen findes d. 20februar 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.