søndag den 11. november 2018

Niecens 2 års fødselsdag - Gave - Fingerprint til fødselsdag


Hjemme efter en super dejlig fødselsdagsfest for min lille niece Sofies 2 års fødselsdag. I er sikkert mange som er nysgerrige på, hvad jeg havde fundet på af gave til Sofie, efter jeg havde lagt en lille konkurrence ud på min facebookside Helenas kreative verden og min Instagram @helenasolskin.  Hold nu op sikke mange fine gæt og bud på, hvad jeg havde fundet på at give til hende.

Og ja nogle af jer var inde på noget af det rigtige, men der var også mange som jeg ikke just kan sige, var nær tæt på det der linede kunne være inde i den firkantede pakke. Eks. var der en del af jer der synes, at det da burde være en plakat, hvilket jeg egentlig synes var et lidt sjovt bud eftersom, I jo godt kunne se indpakningen.

Der var dog en som var ret hurtig med det rigtige svar og navnet på hende kan ses nederst i indlægget.

Som I jo måske allerede har set på de sociale medier ja så havde jeg fået specialdesignet et krus til hende med et af mine tegninger på hertil hendes navn Sofie 2 år.
Lige for tiden er hun særlig betaget af hunde, måske det skyldes at mormoren har to søde hunde, som hun leger og kæler med, når hun er på besøg hos hende.
Derfor synes jeg jo, at hun skulle have et krus med lige netop denne pige og hendes to hunde.

Flere af jer har allerede skrevet og spurgt om, man kan bestille tilsvarende krus, især en sød ide her til jul.
Og JA selvfølgelig kan man det, I sender mig blot en mail på:
helena.engelbrecht@yahoo.dk med det motiv I ønsker samt om der skal navn eller anden tekst på. I kan også skrive på min facebookside Helenas kreative verden eller en direcht via Instagram @helenasolskin.

Priser ligger fra 230-299,- alt afhængig af hvad du skal have lavet. 
 

Jeg ville egentlig have taget denne fingerprintsplakat med til festen, hvor alle gæsterne kunne sætte deres fingeraftryk på som minde for hendes 2 års fødselsdag. Men i virvar af lidt for meget arbejde og lidt for meget at se til, ja så glemte jeg den.
Ups ups ups men derfor synes jeg dog ikke I skal snydes for at se den herinde.

Jeg har i øvrigt fået lavet lidt nye fingerprints og dåbsplakater til samlingen og tænker jeg lige ville dele dem her i indlægget.

Ved alle billederne kan der tilføjes personligt navn, dato mm. på en oplagt gaveide til den kommende barnedåb, navngivningsfest, babyshower, børnefødselsdag mm.















Nu kan jeg vidst ikke trække den længere.
Stort tillykke til Kristina Buch der deltog på min Facebookside.
Hvis du vil sende mig en mail eller besked, så du kan få din lille premie




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.