torsdag den 23. august 2018

Summertime in Aarhus - Mit sted Mit frirum


Mit sted, mit frirum, det sted hvor jeg har mulighed for at funderer over livet på godt og ondt. Også det sted jeg bl.a. finder inspiration til kreative projekter og ikke mindst fantastiske stunder med både min familie, venner og alene.
.
Den uendelig bro er og bliver mit sted her i Aarhus og jeg må nok indrømme, at jeg blev lidt beæret over da arkitektfirmaet Gjøde og Partnere kontaktede mig for at høre om, de måtte bruge nogle af mine billeder, som jeg har taget fra netop Den uendelige bro til en kommende bog om
Den uendelig bro.

En bog som fortæller om tilblivelsen, udviklingen og brugen af broen, og ikke mindst om de ildsjæle der kæmpede for at få broen til at forblive en del af Aarhus og fik den genopført. Bogen er en stor tak til alle som bruger den, og alle dem der er med til at gøre vores by til en særlig by.

Jeg sagde selvfølgelig ja til samarbejdet og glæder mig meget til at se mine billeder i bogen og ikke mindst læse om hele processen bag Den uendelig bro.


Det har uden tvivl været en af mit hidtil bedste somre i år. Alle de mange smukke fine sommerdage og ikke mindst sommeraftner har jeg vitterligt nyt. Ikke mindst fra min altan, men også mange dejlige aftner sammen med min dejlige familie, venner og veninder.
.
Jeg har fundet lidt billeder frem fra min sommer her i Aarhus, som jeg har taget de sidste tre måneder og tænkte derfor lige, at jeg ville dele lidt med jer her på bloggen
.
Må du lukke dine øjne i Aarhus















Følg mig også på Instagram @helenasolskin og min facebookside Helenas kreative verden




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.