onsdag den 13. juni 2018

Fugle-uro til niecens børneværesle



Det er efterhånden tre måneder siden, at min lille niece kom til verdenen og som flere af jer måske har fuldt med i både på min side på facebook Helenas kreative verden og på Instagram @helenasolskin, så har jeg jo været igang med en lille fugleuro til hendes værelse og kommende dåbsgave. Bare rolig jeg ved, at forældrene ikke kigger med her.

Den har virkelig taget tid, især fordi fritiden pt går med at lave jeres bestillinger. Men i mandags fik jeg langt om længe færdiglavet dem alle og monteret den op på en uroring, så nu er det blot at håbe, at den falder i god jord 💜💗💜

Jeg nyder virkelig at sidde og klippe, flette og klistre de her fugle og egentlig minder de jo meget om julehjerter, men jeg synes nu sagtens man kan have dem hængende hele året, især hvis de som her laves i lyserøde og lilla farver. 

Sidste år lavede jeg kreativ workshop med dem på mit arbejde og jeg overvejer lidt at lave et ligende kursus igen til efteråret, hvis der er stemning for det.

Du kan i øvrigt se andre fugleflet lige her som jeg også har lavet.
.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.