tirsdag den 19. juni 2018

ABC børnealfabet nu med nyt bogstav til samligen


Hold nu op, hvor er det vildt. I har blæst min facebookside ned de sidste par dage.

 Over 400 kommentar til navneforslag til min seneste ABC bogstavsplakat og jeg kan altså ikke beskrive med ord, hvor meget det varmer mit lille tegnehjerte, at se og læse at så mange har lyst til at bidrage med jeres bud til et godt navn.

 Jeg har de seneste timer derfor siddet og læst alle forslagene igennem, men jeg kunne dog allerede fra start udelukke en del forslag, da navnet jo skulle passe med det rigtige begyndelsesbogstav, som jeg er kommet til i forbindelse med min lille ABC-Bogstavserie.
Det kan dog tydeligvis læses, at ikke alle har fuldt med fra start og derfor også mange fine navneforslag, som ikke startede med det rigtige begyndelsesbogstav.

I skal vide, at jeg vitterligt nyder at sidde og lave disse børneillustrationer, især fordi I tager så godt imod dem. 
De kan jo også bruges til mange søde lejligheder. Eks. kan I få skrevet personlige navne på samt andre fødselsoplysninger en perfekt gave til det kommende barnedåb.

Desuden kan de kombineres ligesom man lyster. Eks kan du tage fepigen Elvira og sammensætte det med Eks. din datters navn Alberte, så tilføjer jeg nemlig bare et stort A ved Elvira i stedet for et stort E.

Du kan desuden også vælge selve børnemotivet i sin helhed uden noget bogstav som stort motiv og eks. få skrevet hele barnets navn på.
Ja der er mange muligheder.

Priser ligger fra:
A5 150,-
A4 180,-
A3 330,-
Dertil kan der som sagt tilføjes personlig navn, data, tekst mm. på.

Ved bestilling kan jeg kontaktes via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en privat besked på min facebookside Helenas kreative verden.

Du kan desuden se, hvordan jeg har kombineret tidligere bestillinger lige her
 
Nå, nu kan jeg vidst ikke vente mere med at afsløre det endelig bogstav samt navnet på min seneste bogstavsplakat.

Og det endelig bogstav samt navn inkl. vinderen af navneforslaget er.........
Se resultatet nederst i dette indlæg.


Aksel


Bertram


Costa


Dicte

Elvira




Finley



Gabriella


Hector


Iben



Julia



Konrad


Lilje


Merle


Nynne


Ofelia


Pierre


Quintess


Rasmus



Det endelig navn faldt altså på Smilla opkaldt efter min kusines datter, som ligesom mange dejlige piger også har langt hår og elsker bamser.

Stort tillykke til Gitte Bohn, som blandt lodtrækning imellem alle jer der foreslog navnet Smilla har vundet en lille gevinst.



Det e

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.