onsdag den 7. februar 2018

Be my valentine




Valentinsdag i sigte.




Det kan vidst ikke komme bag på nogle, at om blot 1 uge er det valentinsdag, en dag som jeg i mine øjne både ser og glæder mig til. Hvorfor mon, fordi jeg nærmer mig de 30 år og faktisk stadig nyder at jeg er SINGLE.




Dog nyder jeg stadig, at se de mange kærlige par, som måske lige får mulighed for at sende eller give hinanden et lille kærlighedstegn eller en gave på, hvor højt de elsker hinanden.



Jeg har derfor i dette indlæg fået samlet alle mine kærlighedsplakater oplagt til netop at give til den du elsker på valentinsdag.




Desuden kan jeg tilbyde at skrive et personligt citat, navn, dato eller anden personlig tekst på.

Det kunne eks. være:




Du og jeg sammen for altid.
Sammen kan vi klare alt.
Elsker dig for evigt.
Vi holder sammen i tykt og tyndt.
Kærlighedens veje.





Kom gerne med flere  ideer til andre gode kærlighedscitater der kan skrives på, det kunne være spændende at læse, hvad netop du ville skrive til din kæreste, mand eller kone.

Billederne her kan selvfølgelig bestilles.

Send mig da en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk  med det eller de numre på billede/billeder du ønsker at bestille samt den tekst der skal stå derpå.




Nr 1










Nr 3


Nr 4








Nr 5


Nr 6


Nr 7


Nr 8


Nr 9



Nr 10


Nr 11


Nr 12


Nr 13


Nr 14


Nr 15


Nr 16


Nr 17


Nr 18


Nr 19


Nr 20


Nr 21


Nr 22


Nr 23


Nr 24


Nr 25


Nr 26


Nr 27


Nr 28


Nr 29


Nr 30



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.