tirsdag den 12. december 2017

Årets lille JULENYHED - Rensdyret Ejgild nu på bodystocking og kaffe/kakao-krus



Må jeg præsentere årets lille JULENYHED til alle børn og barnlige sjæle.

I anledningen F, t det snart er ved at være jul, har jeg fået trykt min lille rensdyret Ejgild både som personligt kaffe/kakao krus og bodystocking og som noget helt nyt kan der også blive skrevet et personligt navn, årstal eller anden personlig tekst neden under billedet. 

Jeg er personlige mega fan af ideen og kan allerede godt afsløre, at kruset er blevet godkendt til at have kaffe i.



både bodystocking og krus kan leveres inden jul hvis bestillingen sker inden på søndag d. 17. december.

En oplagt gaveide til alle barnlige sjæle.



Bodystocking i valgfri str. inkl valgfrit navn 199,- ved bestilling inden søndag.


Krus inkl. valgfrit navn 180,- ved bestilling inden søndag. 


Bestilling sker via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk
Instagram @helenasolskin




Ø







Kan selvfølgelig også bestilles som plakat i A4 str. til 150,-



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.