onsdag den 15. november 2017

Send en lille julehilsen - årets Julekort by Solskin


Flere af jer har efterspurgt, om jeg ikke vil lave nogle julekort samt til- og frakort til årets julegaver samt små julekort til at sende en lille julehilsen til dem man holder af.


Lige siden barns ben har jeg altid elsket både at skrive og få en lille julehilsen sendt fysisk med posten. Desværre hører det sig til sjælenhederne i dag, at vi rent faktisk sender fysiske julekort til hinanden, simpelthen fordi vi enten er gået over til at bruge mails, de digitale medier som facebook og Instagram eller også undlader vi det helt.


Jeg er nok selv lidt gammeldags på dette punkt, for jeg elsker vitterligt både at skrive med egen personlig skrift samt at modtage fysiske julekort, men jeg kan også godt se, at det selvfølgelig er langt hurtigere at sende en julehilsen via de digitale medier eller pr. mail.


I år er det blevet til 22 julekort som alle kan købes fysisk i A5 str. eller via mail, hvor du selv enten kan udskrive dem eller sende direkte til din familie/venner pr mail. Du kan også vælge at få dem som til- og frakort til at sætte på alle årets julegaver. Det er da lidt smart ik:-)

Alle mine julekort er først håndtegnet med forskellige str. Artline kuglepinde for herefter at blive trykt på det fineste 280 g kunstpapir. Vælger du at få dem tilsendt pr. mail lover jeg for, at de bliver sendt i den skarpeste opløsning, så man næsten ikke kan se forskel på, om det bliver sendt pr mail eller fysisk, dog er det vigtigt at det er en god printer du printer fra ellers bliver den sorte farve ikke skarp og du mister herved de fine små detaljer der ligger bag hver enkelt motiv.


Priserne ligge på:


Julekort trykt fysisk og sendt direkte til din postkasse: 1 stk. 35,- 2 stk. 60,- 3 for 90,-


Julekort sendt pr mail: 1 stk. 20,- 2 stk. 35,- 3 stk. 50,-


Bestilling sker via mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk


Ved bestilling skriv titlen på den eller de kort du ønsker, det gør det lettere for mig at se hvilke du ønsker at bestille.



Nr. 1 Luciapige


Nr 2 Julenissen Julia



Nr. 3 Solomia



Nr. 4 Skytsenglen Noabella



Nr. 5 Skytsenglen Gabriella


Nr. 6 Jomfru Maria med Jesus barn


Nr. 7 Rasmus Benjamus


Nr. 8 Julekugle


Nr. 9 Elgen Fimur


Nr. 10 Rensdyret Rudolf


Nr. 11 Rensdyret Tristian og Arthur


Nr. 12 Rensdyret Malte


Nr. 13 Snemand Frost



Nr. 14 Den klassiske kogle


Nr 15 Mistelten


Nr. 16 Det lille snefnug


Nr. 17 Det klassiske juletræ


Nr. 18 Det moderne juletræ


Nr. 19 Juletræ med lys


Nr. 20 Hjertets Renhed


Nr. 21 Hjerter i flæng



Nr. 22 Julestjerne i det fjerne





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.