mandag den 20. november 2017

Hoptimist i Hamaperler DIY - Er der også gemt en lille hoptimist i dig

 



Nu skal det hele jo heller ikke handle om jul, selvom de sidste to indlæg har omhandlet både min Jule Perlebog og jule til- og frakort,  vi har trods alt kun d. 19november i dag og der er stadig 11 dage til den 1. december.
I sidste uge viste jer mine skønne følgere både på Instagram og min facebookside et lille indblik i et lille perleprojekt, som jeg har gået til og fra de seneste par uger og i fredags fik jeg endelig sat de sidste perler på min lille Hoptimist eller man skulle måske nok nærmere sige store, for den fylder nemlig 6 plader i midi.

Flere af jer har efterspurgt, om de ikke kunne få mønstret og det er nu derfor muligt at få mønstret pr mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk  


Mønstret er forholdsvis let at gå til og der kræves også kun:
  •  6 midiplader
  •  Hamaperler midi i farverne - lys grå 2 poser, grå 1 pose, mørk grå 1 pose og sort 1 pose
Alle mine materialer er købt hos Hoffman Hobby i Aarhus som ligger bag Salling, men bor du ikke lige i nærheden af Aarhus ved jeg, at de også har en online shop på nettet samt Panduro Hobby og Hobbygården Kaas har ligende materialer og perler.

Jeg har tidligere designet en større udgave af hoptimisten, den finder du link på længere nede på siden.

Er der også gemt en lille hoptimist i dig?

For god ordens skyld er mønstret til fri afbenyttelse, du får det gratis ved at sende mig en mail.








Jeg har tidligere designet dette hoptimist mønstre ud fra min hoptimist tegning. Dog kan jeg ikke tage æren for dette perleprojekt, men derimod to af mine søde følgere fra Instagram og min facebookside.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.