mandag den 13. november 2017

Jule Perlekunst by Solskin - Skal vi perle julen frem?




Bloggen har været lidt stille det seneste tid, dels fordi jeg har enormt meget arbejde at skulle se til, men jeg har også arbejdet på et større projekt, som jeg nu langt om længe kan afsløre. Tag godt imod min nye Jule Perlekunst by Solskin.

JULE PERLEKUNST BY SOLSKIN
..
De sidste par måneder har jeg arbejdet på højtryk med at færdiggøre en lille kollektion af julemotiver omdannet til jule-perlemønstre i samarbejde med Hobbygården.

Jule Perlekunst by Solskin er efterfølgeren til Perlekunst by Solskin, som udkom i sommers med 60 unikke perlemønstre baseret på mine #helenasolskintegninger. Den tog i alle med storm og derfor gav det mig lysten til at lave en efterfølger og hvorfor ikke en Jule Perlebog, så vi kan få perlet julen frem.

Jule Perlekunst by Solskin består af 22 jule-perlemotiver alle samlet i en mini e-bog.
I bogen finder du julemotiver, hvor både store og små kan være med. Alt lige fra engle, julekugler, juletræer, Lucia pige, rensdyret Rudolf, julemus, mistelten, grankogler ja stort set alt hvad der står dig julen nær.
Bogen er bygget op således, at du på hver side finder det fulde billede samt mønstre med vejledning og farvekoder.

Julen for mig har altid betydet utrolig meget, især den tid hvor vi alle i familien var samlet til advents-julehygge rundt om det store julebord til klip og klistre, julebag og alt hvad der hører til julen af kreativ hygge og samvær.

Jeg håber derfor meget, at denne julebog bliver en fornøjelse og glæde på hvert et lille kreabord her i denne juletid og jeg glæder mig meget til at se jeres færdige projekter.
..
De varmeste julehilsner Helena Engelbrecht


Bogen kan allerede nu bestilles til kun 79,- via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk 
Facebook: Helenas kreative verden
Instagram: @helenasolskin   
Hobbygården-kaas http://hobbygaarden-kaas.dk/jule-perlekunst-solskin-p-11989.html


SAMMEN SKAL VI PERLE JULEN IND.


..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.