lørdag den 14. oktober 2017

Your favorite colors - tasseløreringe

De seneste par måneder.

Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor taknemmelig jeg er for jer, alle jeres daglige kommentar, hilsner, delinger mm. både her, på min facebookside Helenas kreative verden og Instagram @helenasolskin. At I har lyst til at støtte mit lille kreative univers er bl.a. en af de grunde til at jeg stadig fortsætter med at have min lille selvstændige forretning.

At være selvstændig med egen virksomhed og være alene med alt lige fra at besvare alle jeres daglige mails, få pakket og sendt ordre, lave moms regnskab og ikke mindst tiden til at få lavet alle jeres ønsker, ja det koster timer, mange flere end man måske lige går og tror.

Jeg tror, at hvis jeg skulle omregne det til arbejdstimer, hvilket jeg efterhånden har ladet være med at gøre i frygt for at jeg bliver for træt ved tanken, ja så har jeg nok en arbejdsuge på plus 40 og derudover kommer så mine tre bijobs, som jeg også har ved siden af.

Nå tilbage til overskriften. YOUR FAVORITE COLORS

Har du allerede spottet dine yndlingsfarver, det har jeg nemlig og det tror jeg også mange af mine skønne modeller har. Tjek billederne nederst.

Ønsker du at bestille et par øreringe så send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk elle på facebook Helenas kreative verden eller Instagram @helenasolskin














































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.