torsdag den 5. oktober 2017

Børneillustrationer nu med bogstaver - Hvilket bogstav starter dine børn med?



Jer der har fuldt mig igennem de seneste år ved, at jeg pt er i gang med at lave hele alfabetet med børnemotiver. Meningen er på sigt, at det selvfølgelig skal blive til en stor ABC-plakat til at hænge på børnenes værelse. Derudover har I også mulighed for helt selv at bestemme hvilket bogstav, I ønsker til jeres barn og I kan samtidig også kombineret dem på kryds og tværs af hinanden.
Hvis I eks. synes at min lille Elvira-fepige passer til jeres Alma, så kan jeg sagtnes lave dit billede således at Elvira bliver matchet med bogstavet A.

Du kan desuden også vælge at få selve billedet i fuld figur, se billede nr. 2 til hver bogstav. Derudover kan jeg også tilbyde at skrive eks. barnets dåbsdato, fødselsdato, vægt, længde eller anden personlig citat på.

Det der har gjort det ekstra sjovt ved at vælge de helt personlige navne til hvert enkelt barnemotiv er, at I har været med til at bestemme navnene via små konkurrencer, som jeg har lavet løbende, når jeg har haft færdigtegnet et billede.

I søndags fik jeg så færdigtegnet endnu et motiv til samlingen og jeg afholdt derfor endnu en konkurrence med bedste bud på navn med rigtige begyndelsesbogstav. Der var virkelig mange skønne bud på fantastiske navne, men da jeg var kommet til bogstavet P var kravet jo, at navnet skulle begynde med P.

Over 300 havde deltaget på min facebookside og Instagram og efter en del timers arbejde med at få læst alle kommentarerne igennem faldt det endelig navn på.................


Se svaret under bogstavet og hvem den heldige vinder blev.










































 
















 






Byd velkommen til Pierre som nu også er en del af bogstavfamilien


Vinderen blev derfor Tine som havde forslået Pierre.

Stort tillykke Tine send mig en mail eller besked på min facebookside om hvilket billede du ønsker skal hjem og bo hos dig.

Til alle jer andre.
Billederne kan allerede nu bestilles med eller uden bogstav, citat eller anden personlig data.

Bestilling foregår via mail:
På Instagram @helenasolskin eller personlig besked på min facebookside Helenas kreative verden







Det næste bogstav i rækken er selvfølgelig Q og går allerede i tankerne om det skal være en pige eller dreng, hvad synes du?
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.