mandag den 25. september 2017

Panda-gymnastiktaske - Er du klar til skolestart

Panda-Gymnastiktaske


Bedre sent end aldrig fik jeg endelig tid til at tage et par billeder af min seneste lille gymnastiktaske - idrætstaske, som efterhånden er en del tid siden, at jeg fik syet færdig.

Men I kender sikkert det med, at tingene lige tager lidt ekstra tid med at komme ind på bloggen, i hvertfald med en lidt presset hverdag, som nogle af jer måske allerede har fundet ud af med tre jobs og mit selvstændige firma. I er selvfølgelig altid velkommen til at følge med på min Instagram, hvor jeg dagligt poster billeder fra min hverdag @helenasolskin hvis I synes der går for længe imellem mine indlæg.

Nå, tilbage til Hr. Pandataske. Ideen opstod egentlig, da alle de kære skolebørn skulle til at starte i skole igen her efter sommerferien og så var det jeg tænkte, hvorfor ikke sy en gymnastiktaske til børnenes gymnastiktøj, når de skal have gymnastik i skolen eller skal til en anden sportslig fritids aktivitet. 
I stedet for bare at lave en almindelig pose synes jeg det kunne være sødt, at lave den som et pandahoved med ører på. Jeg har desuden lavet den med snører i toppen som går ned i bunden af tasken således, at man også kan have den på ryggen ligesom en almindelig skoletaske, det er da lidt smart.

Fra ide til handling og hvis jeg selv skal være ærlig, synes jeg nu, den blev meget sød.

Jeg overvejer at lave en DIY på den samt vedlægge et mønster, hvis der er stemning for det og ellers er denne selvfølgelig også til salg, hvis nogle ikke har sykundskaberne selv.

Jeg kan altid kontaktes her:
helena.engelbrecht@yahoo.dk hvis tasken har interesse.







Ideen er selvfølgelig opstået fra mine pandategninger.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.