onsdag den 30. august 2017

3 i 1 kasse med Kaj Bojesen DIY - Rabatkoder til jer


DIY på 3 i 1 kasse med Kaj Bojesen







Langt om længe eller bedre sent end aldrig, men som jeg også skrev i sidste indlæg, så bliver bloggen desværre nedprioteret lidt i denne tid og derfor bliver der desværre også færre tid til at lave nye DIY`s til jer.


Men, men, men dette indlæg har jeg glædet mig til at vise for jer. Jeg har nemlig udarbejdet en DIY til jer på min senste 3 i 1 kasse nu med Kaj Bojesen motiv. Jeg ved ikke, om I har fået set og læst mit DIY indlæg på min 3 i 1 kasse på Royalcopenhagen motiv ellers kan det læses her

Det har været det mest læste indlæg til dato og derfor skulle der selvfølgelig komme en efterfølger til den.


Byd derfor velkommen til Hr. Kaj i perleudgave som 3 i 1 kasse med vejledning.


Du skal bruge:

Materialer:
  • 2 poser Hamaperler i hvid farvekode 01 
  • 1 pose beige farvekode 27
  • 1 pose lys brun farvekode 21
  • 1 pose sort farvekode 18
  • 6 stk. kvadratiske hamaperleplader, du kan også nøjes med en, men så skal du blot stryge pladerne efterhånden, som du får dem lavet.
  • Quicklim kan købes i Panduro Hobby
  • Bagepapir og strygejernse brun farvekode 20






Kort oversigt over de forskellige dele.




Start med at lave alle siderne A, B, C, D samt bund E og top F



Side A



Side B






Side C


Side D



Bund  E




Top F




Nu skal alle pladerne stryges. Følg da en af mine tidligere vejledninger eks. denne her




Nu skal du samle alle kassens sider. Start med at sætte A og B imod hinanden, så de passer i hakkene. Herefter skal du tage de to andre stykker C og D og sætte sammen, så du skiftevis har A B sammen med D E. Håber det giver mening. Det er her VIGTIGT, at abens fødder og hænder passer i hakkene således at det giver en flukbar linje imellem de forskellige dele ellers kommer det til at se mærkeligt ud.






Nu skal bunden E fastgøres med siderne således.




Vend nu kassen rundt og lim med quick lim langs indersidernes kanter samt bunden. Således holder din kasse meget bedre. Følg evt vejledningen på denne her
OBS limen er hvid under påførelsen, men når den er tørret op bliver den helt klar og gennemsigtig.



Nu mangler du blot toppens låg. Her skal du blot lade den falde ind i hakkene med de andre sider. OBS denne skal ikke limes, da toppen er låget som skal kunne tages af og på.




Nu skulle du gerne have en 3 i 1 kasse der både kan bruges til perleblomstskjuler, servietholder eller sparekasse.




RABATKODE TIL JER

Jeg har været så heldig at opstarte et nyt samarbejde med Hobbygården-kaas der nu vil forhandle mine tegninger omforvandlet til perlemønstre. Det er alt sammen perlemønstre baseret på mine tegninger, som du nu kan lave i perleudgave se her
 
Jeg har i den anledning fået lov til at lave en rabatkode til jer på deres hjemmeside, som bugner af lækre hobbymaterialer bl.a. alt hvad du skal bruge til denne 3 i 1 kasse.

Brug rabatkode: helena5 og få mere end 5% ved køb for min. 100,-

Brug rabatkode: helena7 og få mere end 7% ved køb for min. 200,-



Håber meget I kan bruge min DIY og jeg vil sætte stor pris på, hvis I laver den, at I linker til min side her på bloggen eller Instagram @helenasolskin.

OBS HUSK DETTE MØNSTRE ER IKKE TIL SALG OG MÅ KUN BRUGES TIL PRIVAT BRUG
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.