torsdag den 24. august 2017

Taknemmelig er ikke ordet


Det er torsdag aften og jeg er netop kommet hjem fra arbejdet, lidt træt i benene efter en travl dag på jobbet, tanken om at skulle bruge det sidste af aftenen på de sidste bestillinger på billeder der skal pakkes og øreringe der skal laves færdige gør mig lige en tand ekstra træt, men samtidig så priser jeg mig nu også lykkelig for, at der trods alt er efterspørgsel for mine ting, det skal man jo ikke klage over.

At der så foran min hoveddør står denne buket hvori der sidder et kort med teksten:

"Kære Helena
Som en tak for de mange gode handler, din søde og skønne måde at være på og for bare at være dig.
Jeg ønsker dig den bedste dag og takker for det fantastiske menneske du er....
Mange knus Emma"

 Jeg var målløs, da jeg læste kortet, men samtidig så viste jeg også godt, hvem den kunde var. Hun har nemlig både købt øreringe og billeder af mig og vores samtaler over instagram har altid været hyggelige og venskabelige, Ja, tænk at man rent faktisk kan få insta-venner på de sociale medier, finde ud af at man har så meget til fælles uden rigtig at have mødtes face to face, det er altså virkelig noget der kan varme mit hjerte.

Jeg bekalger for resten stilheden på bloggen disse dage, men er startet op på nyt arbejde ved siden af mine to andre jobs og mit selvstændige firma, så bloggen bliver desværre nedprioteret lidt i denne periode.

Håber dog stadig, at I læser med og ellers er I som altid velkommen til at følge mig på de sociale medier
Instagram: @helenasolskin
Herinde opslår jeg næsten dagligt, hvad jeg går og laver.

August i billeder




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.